platforma i386 / amd64

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Mar 25 11:02:01 CET 2009

Juraj Lutter wrote:

> Crosscompile, afaik, nefunguje, nie je k tomu pripravena infrastruktura
> v .mk suboroch. Nedavno som po tom patral (chcel som kompilovat i386
> binarky na amd64 fbsd) a nedostal som sa ku nicomu "kloudnemu..."

Aha, ja mel za to, ze se to prave vyuziva pro vytvareni packages.
Necekal jsem, ze pro kazdou platformu a verzi FreeBSD bude zvlast stroj
(i kdyz on je tam asi potreba i kvuli vykonu)

Me jde primarne o rozbehani multimedia/win32-codecs portu na amd64
stroji pro konverzi multimedii v CLI. Za timto ucelem chci zkusit
nasadit i386 jail na amd64 systemu a do toho jailu nacpat nasilnym
zpusobem win32-codecs, at uz zkompilovany v tom jailu, nebo zkompilovany
nekde jinde.

Mirek