platforma i386 / amd64

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 25 11:30:55 CET 2009

Miroslav Lachman napsal/wrote, On 03/25/09 11:02:

> Aha, ja mel za to, ze se to prave vyuziva pro vytvareni packages.
> Necekal jsem, ze pro kazdou platformu a verzi FreeBSD bude zvlast stroj
> (i kdyz on je tam asi potreba i kvuli vykonu)

To me by zas, pri dnesni cene vypocetni techniky, zase nenapadlo, ze to
budou vsechno bastlit na jednom stroji ;-)

A dokonce i kdyby jo, tak bych tam proste mel separatni dve instalace
(i386 a AMD64) a kazde si prekladal na svoje. Nepotrebuju bezet oba
systemy soucasne. Presneji receno, takhle to delam ja doma.
Crosskompilaci jsem se rozchodit ani nepokusil. Tak nejak jsem neveril,
ze to bude fungovat dobre i kdyby to fungovalo (nevedel jsem, ze to
dokonce nefunguje "oficialne").