platforma i386 / amd64

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 25 07:11:25 CET 2009

Jan Dusatko wrote:

> Je mozne nainstalovat a provozovat v takovem pripade package pomoci
> pkg_add ?

Zkusit to rozhodne muzes ;-)

Obecne by to jit melo, ale muze se stat, ze kod obsahuje neco, co v
nativnim i386 funguje, ale na emulovanem proste ne. Takovej VESA modul
pro kernel proste na amd64 pouzit nejde, jednoduse proto, ze interne
vola VESA entrypointy BIOSu, a ty neexistuji v 64 bitove variante. GRUB
muze mit podobna nebo treba nejaka zcela jina omezeni.

Nerekl jsi o podstate problemu, ktere s nim mas, nic blizsiho a ja sam
ho nepouzivam, tak tezko rict.