pkg_add a pkg_deinstall

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Mar 23 14:04:30 CET 2009

Zbyněk Burget napsal/wrote, On 03/23/09 13:23:
> Ja mel spis na mysli variantu takovouto
>
> Aaa <- Bbb
> Aaa <- Ccc
>
> provedu upgrade Bbb, cimz se mi automaticky upgradne i Aaa.
> Diky tomuto muze prestat korektne fungovat Ccc. Existuje tedy moznost
> takoveho optionu, aby se provedl upgrade i Ccc? Nebo je zapotrebi
> provest onen kompletni upgrade (-a)?

No, nevim, jestli se da obecne rict nutne/nenutne, ale ja ti rozhodne
doporucuju delat VZDY konzistentni upgrade (a to bez ohledu na to,
jestli pouzivas portupgrade nebo portmaster).

Ne, ze by pri nedodrzeni teto zasady byly problemy caste - ale kdyz uz
nahodou jsou, tak jsou typicky dost zakerne a velmi spatne se hledaji.