pkg_add a pkg_deinstall

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Mon Mar 23 13:23:06 CET 2009

Miroslav Lachman napsal(a):

> Pokud by se jednalo o hierarchii Aaa <-> Bbb <-> Ccc <-> Ddd a budu
> chtit upgradovat port Ccc s tim, ze nevim, co na cem zavisi a chci, aby
> se upgradovalo vsechno to, na cem zavisi Ccc i to, co zavisi na Ccc, tak
> by to mel vyresit
> portupgrade -r Ccc

Ja mel spis na mysli variantu takovouto

Aaa <- Bbb
Aaa <- Ccc

provedu upgrade Bbb, cimz se mi automaticky upgradne i Aaa.
Diky tomuto muze prestat korektne fungovat Ccc. Existuje tedy moznost
takoveho optionu, aby se provedl upgrade i Ccc? Nebo je zapotrebi
provest onen kompletni upgrade (-a)?

Zbynek