Upgrade programu z portu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 4 00:53:53 CET 2009

Miroslav Prýmek napsal/wrote, On 03/03/09 22:46:

> Nedalo by se to vyresit tak, ze bych si nakopiroval /usr/ports/X/Y do
> /usr/ports/mirek/Y2 a tam nastavil optiony jinak?

Rozhodne ne tak jednoduse. Nazev portu a balicku neni dany umistenim v
adresari. Musel by se editovat Makefile. A to tak, aby se tyto upravy
zachovavaly pri updatech stromu. A nestaci jen zmenit nazev - jeste je
treba do obou doplnit udaj o vzajemne neslucitelnosti. A to je ten
nejmensi problem.

Daleko horsi je, ze nejde jen o tento balicek, ale take o vsechny, ktere
jsou na nem zavisle - i ty by musely existovat ve dvou variantach, jedna
zavisla na tom a druha na tom druhem balicku.

Abych rekl pravdu, jestli to lze vubec prijatelne zvladnout, tak
jednoduchou cetu ani priblizne nevidim.

> Promin, psal jsem to moc zkratkovite - mel jsem namysli situaci, kdy
> druhy stroj je "na druhe strane Internetu"
> -- tj. za dvouma firewallama atd. Tim "nfs/vpn" jsem myslel "NFS prez
> VPN prez Internet"

NFS server je server. Automaticky predpokladam, ze ten ma plne pripojeni
k Internetu. S klientem neni problem, pokud ma alespon TCP spojeni do
site Internet. Stroje, ktere alespon takto castecne propojeni se siti
Internet nemaji typicky nespravuju ...