Upgrade programu z portu

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Tue Mar 3 22:46:42 CET 2009

On 3.3.2009, at 20:58, Dan Lukes wrote:

> Jedinym vyznamnym limitem na ktery jsem narazil je - "neslucitelnost
> optionu". Ti myslim situaci, kdy bys na nejakem stroji potreboval
> mit konkretni port prelozeny s nejakym optionem a na jinem s jinym,
> ktery je s tim prvnim neslucitelny.

Nedalo by se to vyresit tak, ze bych si nakopiroval /usr/ports/X/Y do /
usr/ports/mirek/Y2 a tam nastavil optiony jinak?

> Vyexportovany to jednou je (a i to je jednoduchy) a na klientske
> strane NFS nic sloziteho nevidim. Napsat:

Promin, psal jsem to moc zkratkovite - mel jsem namysli situaci, kdy
druhy stroj je "na druhe strane Internetu"
-- tj. za dvouma firewallama atd. Tim "nfs/vpn" jsem myslel "NFS prez
VPN prez Internet"
(a jak nad tim tak premyslim, to bych snad ani nechtel rozchazet a
debugovat :)

M.