Upgrade programu z portu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Mar 3 20:58:10 CET 2009

Miroslav Prýmek napsal/wrote, On 03/03/09 16:08:

> Narazils na nejaky problemy/limity?

Jedinym vyznamnym limitem na ktery jsem narazil je - "neslucitelnost
optionu". Ti myslim situaci, kdy bys na nejakem stroji potreboval mit
konkretni port prelozeny s nejakym optionem a na jinem s jinym, ktery je
s tim prvnim neslucitelny.

Stalo se mi to ale vlastne jen jednou. A zatim se mi to vzdycky podarilo
vyresit nejak tak, ze jsem dve ruzne varianty tehoz portu potrebovat
prestal a vystacil si s jednou.

> A jaky zpusob distribuce balicku pouzit pro vzdalene stroje?
> nfs/vpn zas asi zbytecne slozity

Vyexportovany to jednou je (a i to je jednoduchy) a na klientske strane
NFS nic sloziteho nevidim. Napsat:

mount_nfs -T hostname:/usr/ports /usr/ports

mi zas tak moc slozite nepripada.