Upgrade programu z portu

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Tue Mar 3 16:08:02 CET 2009

On 3.3.2009, at 15:32, Dan Lukes wrote:

> Ja osobne to resim tak, ze na jednom stroji se preklada a skladuji
> balicky (jiz zmineny portupgrade -iap), /usr/ports je (stale a
> readonly)
> vyexportovany pres NFS. Na druhem (jakemkoliv druhem) stroji
> primoutuju
> /usr/ports a dam portupgrade -iaPP ...

To je pekny reseni, clovek nemusi dumat nad tim, jak na druhy stroj
ty balicky dostat a jak je instalovat, vsechno funguje samo...

Narazils na nejaky problemy/limity?

A jaky zpusob distribuce balicku pouzit pro vzdalene stroje?
Neco na zpusob sshfs by asi nebylo zrovna elegantni...
nfs/vpn zas asi zbytecne slozity
u rsync by se tahaly zbytecne data, ktery nebudou potreba
Co pouzit?

M.