Upgrade programu z portu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Mar 3 15:32:34 CET 2009

Miroslav Lachman wrote:

> Nejkratsi vypadek asi jedine s pouzitim binarniho balicku.

Byt si ale jisty, ze vymena toho jednoho balicku je vsechno, co je
potreba - coz v tomto pripade napriklad neplatilo (zmenily se verze
knihoven, takze bylo treba vymenit i jine balicky). Jinak odinstalujes a
bud' nenainstalujes, nebo nainstalujes, ale nespustis.

Ja osobne to resim tak, ze na jednom stroji se preklada a skladuji
balicky (jiz zmineny portupgrade -iap), /usr/ports je (stale a readonly)
vyexportovany pres NFS. Na druhem (jakemkoliv druhem) stroji primoutuju
/usr/ports a dam portupgrade -iaPP ...