OT-mrtg-doladeni

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Thu Jan 29 08:36:05 CET 2009

Jaroslav Votruba wrote:
> 1. neni mi jasne jak presvedcit SNMP aby generoval soubory pro mrtg (CPU

snmp negeneruje zadne soubory pro mrtg. Mrtg si stahuje data z snmp (konkretni OID) a patricnou podobu
si zajistuje samo. Opacny postup by byl netrivialni.

> a mem). Vsude je popsane jak nastavit mrtg, ale o SNMP se taktne mlci

Proste neni co rici. Jestli mas na mysli, jak se snmp rekne, jak ma vracet nejake nezakladni udaje,
tak to je o konfigurace agenta a tomu jsou venovane vzdy cele kapitoly.

> 2.configy pro jednotlive zarizeni musi byt v samostatnych configach?

Ne, klidne to muze byt co pocitac to jeden konfig... Ja to tak bezne mam.

> PS. dalsi nastroje, ktere mi radili ostatni chci taky zkusit, ale
> nejdriv bych chtel dorazit tohle. (jsem palicatej beran)/*

Je treba tu ulohu rozdelit na dve casti.
Poskytovani potrebnych dat (to u tebe dela snmp, ja mam treba radeji jiny postup, protoze snmp je
zbytecne velkej balik, leckdy se tam blbe hleda, co mi vrati co chci a nekdy dokonce nedokaze vratit
co chci ja, ale to je na tom, kdo co potrebuje).
Zpracovani dat a zobrazovani dat. Mrtg uz vetsinou nahrazuje rrdtool.

Jirka