OT-mrtg-doladeni

Luboš DOLEŽAL jf at rtfm.cz
Wed Jan 28 14:48:47 CET 2009

On 28.01.09 12:52:28, Jaroslav Votruba wrote:
> rozbehal jsem si mrtg, sleduje mi trafic na sitovkach, ale ja bych chtel
> jeste sledovat CPU, pamet, disky a provoz na postfixu. Je mi zhruba
> jasne jak na to , ale nekde delam najakou drobnou chybu a nejsem schopny
> zjistit jakou. manual mam pred sebou, ale nejak se v tom uz motam.
> Mohl by me nekdo popostrcit? Resili bychom to mimo konferu.

DD,

Nic proti mrtg, ale pro ucely, ktere popisujete (a mnoho dalsiho) lze uzit Munin,
v portech:

sysutils/munin-main
sysutils/munin-node

Jenom bych doporucil nejdrive nainstalovat "databases/rrdtool12". Standardne
by se pri instalaci "munin-main" uzila verze 1.3.x (z "databases/rrdtool"),
ktera ma ovsem "vlastnost", ze nezarovnava popisy pod grafy spravne do
sloupcu.

--

Luboš DOLEŽAL