OT-mrtg-doladeni

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Thu Jan 29 06:42:51 CET 2009

Jozef Babjak napsal(a):
>   ^-- Samozrejme:
>
> http://letmegooglethatforyou.com/?q=monitoring+cpu+and+memory+using+mrtg

to mam skoro vsechno jiz davno procteny

>   ^-- Fakt exaktny opis ocakavaneho a pozorovaneho spravania sa aplikacie!

no nechtel jsem tu zase dostat vynadano, ze otravuju s  dalsim OT a
chtel jsem to fakt resit mimo.
Ale dobra.
1. neni mi jasne jak presvedcit SNMP aby generoval soubory pro mrtg (CPU
a mem). Vsude je popsane jak nastavit mrtg, ale o SNMP se taktne mlci
2.configy pro jednotlive zarizeni musi byt v samostatnych configach?

PS. dalsi nastroje, ktere mi radili ostatni chci taky zkusit, ale
nejdriv bych chtel dorazit tohle. (jsem palicatej beran)/*
*/