fstab a adresar root

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Sun Jan 25 23:10:53 CET 2009

No ja bych si dovolil tipnout ze pokud nebude mit dostupne vsechny
adresare ktere pod / patri tak to vytuhne...
nejsem si jist nakolik to plati pro freebsd, preci jenom s nim nedelam
tak dlouho, ale na linuxu to dokazalo prejit maximalne kdyz /home,/opt a
/tmp kdyz byli jinde...ale systemove adresare jako /usr kdyz padly tak
to zkolabovalo cely...preci jenom to tahalo z /usr nekery knihovny...
vilem