flash disk pro system, zkusenosti

Bc. Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Thu Jan 22 20:38:37 CET 2009

Ahoj,

22. ledna 2009, 13:07:29, jste napsal(a):
VC> Zdravim,
VC> pouzivate nekdo jako systemovy disk usb flash disk? Shanim nejaky
VC> pouzitelny, nemate prakticke zkusenosti? Corsair Voyager GT? A co ta

a co presne od toho cekas? Bude se tam zapisovat, nebo jen cist, bude
to jen pro nabootovani, nebo se z toho budou tahat nejaka data?

Ja osobne pouzivam na cca 30ti pocitacich jako Corsair Voyager (bez GT) a
zatim se neobjevil zadny problem. Nicmene, jelikoz nezapisuji,
pocitace bezi porad, tak ten problem by byl vice mene pech.

--
S pozdravem,
 Bc. Radek Krejca
 radek at ceskedomeny.cz