flash disk pro system, zkusenosti

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jan 22 14:54:35 CET 2009

Viktor CISTICZ napsal/wrote, On 01/22/09 13:07:
> pouzivate nekdo jako systemovy disk usb flash disk? Shanim nejaky
> pouzitelny, nemate prakticke zkusenosti? Corsair Voyager GT?

Jestli myslis primo takovy ten "palec" do USB, tak ten ne. Ale podle
toho, co presne se snazis zjistit by mohla nebo take nemusela byt
relevantni zkusenost s pouzivanim flash disku ve forme SmartCard. Krome
toho, ze nejsou pripojeny pres USB, ale pres ATA je to v podstate totez.

> A co ta oslavovana Readyboost technologie, projevi se nejak?

Oslavovana ReadyBoost ? Ja myslel, ze to je proprietarni technologie
Microsoftu a dokonce i ten ji podporuje pouze pro Visty (a budouci
Windows 7). Takze pouzitim tehle pameti ve FreeBSD zadneho ReadyBoost
urcite nedosahnes.