SATA radic pro BSD 5,3

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Fri Jan 16 13:50:05 CET 2009

Jaroslav Votruba napsal(a):
> Mohli by jste mi doporucit nejake stranky , kde by se nechala zjistit
> kompatibilita BSD 5,3 a ruznych radicu? Nebo jeste lepe, jestli nekdo

Je nejaky vazny duvod k tomu, aby se setrvavalo na verzi 5.3?
Netvrdim, ze je vhodne rovnou prejit na -CURRENT, ale 6-kova rada by se
mi jevila jako vhodne reseni (nejen) tohoto problemu.

> Napadlo me to obejit jeste pouzitim USB ramecku pro SATA disky, ale tam
> je prece jen dost zpomaleni skzeva USB. Pripadne nejaky NAS s podporou
> NFS ( i kdyz ty levnejsi se delaji hlavne pro win sdileni)
>
> povysit BSD je az posledni moznost, protoze server je treba furt a ja

pokud je to tak kriticky server, ze neni pripustny jeho vypadek, jiste
je nekde nachystany zalozni stroj pro pripad, ze by doslo k havarii.
Takze urcite bude moznost si to v klidu nachystat jinde, pripadne jet
chvili na onen zalozni stroj a v klidu si nainstalovat ten hlavni
produkcni stroj.

Zbynek