SATA radic pro BSD 5,3

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Jan 16 14:07:00 CET 2009

> pokud je to tak kriticky server, ze neni pripustny jeho vypadek, jiste
> je nekde nachystany zalozni stroj pro pripad, ze by doslo k havarii.
> Takze urcite bude moznost si to v klidu nachystat jinde, pripadne jet
> chvili na onen zalozni stroj a v klidu si nainstalovat ten hlavni
> produkcni stroj.

Chacha. Ted jste me dostal. U nas se spoleha ze vse bude fungovat na
veky a nikdy jinak. To ze jsem si vydupal zalohovaci server postavenej
na obycejnym HW bylo vrcholem diplomacie.V okamziku kdy ma vse pod
palcem ekonomicke oddeleni jehoz nektere pracovnice prakticky nedokazi
poslat email, je problematicke vysvetlovat potrebu nahradniho stroje (na
co ho potrebujete, kdyz stavajici funguje,ze.? A tolik penez to bude
stat jo? To ne, to nepotrebujeme!!). To by jsme museli prijit o hafo
dulezitejch dat, aby se nekdo vzpamatoval. Ale ja blbec mam radsi
vsechno zazalohavany aspon na 3x.
Takze tudy cesta nevede. To bych musel server zneschopnit.
jarda