SATA radic pro BSD 5,3

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Jan 16 12:40:09 CET 2009

Nedavno jsem tu resil problem s vytuhem systemu pri kopirovani dat na
novy HD SATA.
Kolega potestoval radic a vysledek je, ze problemy zpusobuje kombinace
BSD 5,3 , toho radice a 1TB disku. Pokud pouziji jinou verzi BSD
(vyssi), nebo onboard radic, nebo mensi disk, tak problemy nenastavaji.
Mohli by jste mi doporucit nejake stranky , kde by se nechala zjistit
kompatibilita BSD 5,3 a ruznych radicu? Nebo jeste lepe, jestli nekdo
pouzivate na teto verzi radic SATA disku do PCI sbernice, doporucte mi jej.

Napadlo me to obejit jeste pouzitim USB ramecku pro SATA disky, ale tam
je prece jen dost zpomaleni skzeva USB. Pripadne nejaky NAS s podporou
NFS ( i kdyz ty levnejsi se delaji hlavne pro win sdileni)

povysit BSD je az posledni moznost, protoze server je treba furt a ja
nemam moznost si to pripravit na jinem stroji (se stejnym HW, abych pak
nebyl prekvapenej)

Jarda