VPN Cisco client

Jan Spatka J.Spatka at dhi.cz
Tue Dec 30 11:26:07 CET 2008

Omlouvam se za pravdepodobne primitivni dotaz, ale ještě jsem to nikdy nedelal a rad bych se vyhnul slepym ulickam, ktere uz někdo urcite proslapal. Muj dotaz se tyka pripojeni do privátní site přes Cisco VPN client. Existuje privátní sit, do které mam zrizen pristup přes Cisco VPN clienta. Pro win jsem si stahnul clienta, nastavil pripojoivaci udaje a jsem pripojen. Rad bych se do této site pripojil také z FreeBSD. Poradite mi prosim někdo který port vyuzit, ceho se vyvarovat a s jakymi zaludnostmi bych mel pocitat?

Dekuju

Honza