Pomaly boot z CF

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Fri Dec 26 20:51:07 CET 2008

> No, s flashkama mam nejcasteji problem s geometrii. To ale
> asi tenhle problem nebude.
>
> Jinak mam ale obecne problemy se sedmickovym loaderem. Dom
> ami to funguje podobne - bootuje to tak pomalu, az to v
> podstate nebootuje. A to je tam normalni disk, ne CF. Na osmi
> identickych pocitacich s CF to taky na nekterych(!) funguje divne.

Ahoj, tohle se tyka i 7.1-RC2, verze 7 obecne?

> Nemam zatim zadnou exaktni analyzu a tudiz ani reseni.
> Problem u me doma vyresilo pouziti loaderu z verze 6.x - ten
> funguje bez problemu.

Na druhé karte, která mi behala v praci je 6.3-RELEASE. Ve vmware také vse
OK, v daném stroji stejný problém. Asi to tedy bude něco jiného. :-(

Mimochodem mne dost zaujalo, ze se mi karty detekuji ruzne, nekdy v
LBA,LARGE,CHS... Predpokladam ze toto s redukci asi nemá co delat? Tedy ne
ze by se to menilo za behu, spis jak s tim postupne laboruji.
Jinak stejnou redukci pouziva kolega na BSD bez problemu.

M.