Pomaly boot z CF

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Dec 26 20:32:14 CET 2008

Milan Cizek wrote:
> snazim se rozjet si FreeBSD (7.0) z CF karty. CF karta je v redukci,
> zapojena primo do IDE na desce. Bohuzel mam na desce pouze jediny IDE
> konektor (nemuzu provest instalaci z CD na onom stroji), ale mam USB-CF
> ctecku v jinem PC. CF kartu jsem tedy dal do jineho PC, pripojil jako
> fyzicky disk do vmware, ve virtualu bootnul BSD iso a provedl instalaci na
> CF. Vse ok, ve vmwaru bootuji z CF bez problemu. Když ale CF kartu vlozim do
> redukce v novém serveru, bootovat se sice zacne, ale naprosto silene pomalu.
> Nez se 1x otoci uvodni "\|-/", trva to snad 5 minut. Zkousel jsem jinou
> [...]

No, s flashkama mam nejcasteji problem s geometrii. To ale asi tenhle
problem nebude.

Jinak mam ale obecne problemy se sedmickovym loaderem. Dom ami to
funguje podobne - bootuje to tak pomalu, az to v podstate nebootuje. A
to je tam normalni disk, ne CF. Na osmi identickych pocitacich s CF to
taky na nekterych(!) funguje divne.

Nemam zatim zadnou exaktni analyzu a tudiz ani reseni. Problem u me doma
vyresilo pouziti loaderu z verze 6.x - ten funguje bez problemu.

Muzes to zkusit taky (nahradit /boot/loader tim ze sestky)