syncing disk pri haltu stroje

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Wed Dec 17 12:49:52 CET 2008

On Wed, 17 Dec 2008, Dan Lukes wrote:

> "jen o ztratu nejakych dat" - sam bych to nedokazal napsat vic uklidnujicim
> tonem ;-)

	uznej, ze ztratit nejaky data je vyrazne vic uklidnujici nez nebyt
schopen ten fs po rebootu namontovat :-)

> Je pravda, ze jsem pominul zminku o "pridavanem" disku, ten nejspis nebud eroot
> a nejspis tedy softupdates zapnute ma. Ja pocital i s tim, ze by mit nemusel

	jo, na to ze root to nemel a evidentne nema jsem zapomnel. Tam bych
to ani nemenil. Soft updates + bg fsck navic holt neni technologie do tohoto
stoleti, napad je super, ale velky disky delaji bg fsck neprijemnou veci.

	jsem zvedavy jak se to bude vyvijet, muj tip je ze prvni zmena bude,
ale to muze jeste par let trvat, ze root zustane UFS, a ostatni fs budou
defaultne ZFS.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz