syncing disk pri haltu stroje

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Dec 17 12:39:43 CET 2008

Jan Pechanec napsal/wrote, On 12/17/08 12:10:

> 	je to standardni akce, a soft-updates jsou u UFS2 snad defaultne
> zapnuty

Krome rootu (a nekteri nechavaji jeden nedeleny disk, takze vsechno je
root).

> takze tady by melo jit jen o ztratu nejakych dat, ne?

"jen o ztratu nejakych dat" - sam bych to nedokazal napsat vic
uklidnujicim tonem ;-)

> Takze chyby ve strukture fs bych tam necekal.

Je pravda, ze jsem pominul zminku o "pridavanem" disku, ten nejspis
nebud eroot a nejspis tedy softupdates zapnute ma. Ja pocital i s tim,
ze by mit nemusel ...