Dynamic DNS aktualizacia do viacerych views

Ciernik Tomas tomas at ciernik.sk
Wed Dec 10 00:20:41 CET 2008

Dobry vecer prajem,

mam taku prosbu. Uspesne sa mi podarilo rozbehnut ddns medzi isc-dhcpd
3.0.5 a bind 9.3.

Problem je, ze v konfiguraku bindu mam definovane viacere views a
aktualizacie potrebujem dostat do 2 z nich. Aktualizacie funguju do
obidvoch views, len ak sa pokusam updatovat jeden z nich. Pri pokuse o
aktualizaciu obidvoch naraz sa zmeny premietnu len v jednom, druhe
ostane nedotknute.

Rad by som sa preto opytal tych, ktori maju s tymto viacej skusenosti -
je nieco taketo vobec mozne?

Dakujem,

Tomas.