FreeBSD a iSCSI

David Pasek david.pasek at gmail.com
Thu Dec 11 20:03:14 CET 2008

Ahoj,

On Wed, Dec 10, 2008 at 10:35 PM, Tomas Zajpt <chsajarsa at gmail.com> wrote:
> Tak jsem jeste zkousel zapnout debuging a hned se mi v messages
> objevilo neco blizsiho k problemu.Netusite nekdo o co by mohlo jit ?
> Respektive tusim ze je problem v komunikaci,ale nevim si s tim rady.

nevim jestli je to relevantni k tvemu problemu, ale v cervnu jsem byl
se zakaznikem neco testovat v DELL labu primo v tovarne (Irsko -
Limerick) a pred nama tam pry byl jiny velky zakaznik, ktery testoval
iSCSI performance mezi FreeBSD a polem DELL EqualLogic. Performance
byla velmi spatna, ale zakaznik pry byl domluven s autorem iSCSI
initiatoru ve FreeBSD 7 a behem tydne to vyladil az na teoreticke
maximum po 1Gb, coz bylo 124MB/s.

U performance je vzdy spousta parametru na kterych to zavisi, ale
detaily bohuzel nevim, nicmene bych zkusil si stahnout FreeBSD current
a otestovat to.

Jinak mi v labu nabizeli, ze kdyz budu potrebovat, tak ze mi poslou
report z toho testovani, takze je muzu poprosit o detaily.

Dalsi vec je, ze jsi psal, ze pouzivas DELL MD3000i. Minuly tyden byl
oznamen novy firmware do MD3000i. Dostupny by mel byt snad uz tento
tyden. To by take mohlo pomoct.

David.