Re: MRTG - grafování teplot, parametrů disků apod.

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Tue Dec 2 16:33:51 CET 2008

----- Original Message -----

> Ono to získávání hodnot přes externí skript se mi úplně docela nelíbí.
> Já vím, že je to blbá otázka, ale je to regulérní a systémové? ;-) Ze
> všeho nejvíc by se mi totiž  líbilo, kdybych ty hodnoty dokázal loudit
> přes SNMP, protože bych tak dosáhl i na jiné stroje. Mohl bych mít MRTG
> na jediném místě. Ovšem bsnmpd, který je součástí systému ale na to asi
> nebude stačit. Mohl by pomoct net-snmp? Ještě jsem na něj nekoukal.

Vzhledem k tomu, ze net-snmp je otevrenej pro pluginy, tak na to celkem
urcite stacit bude - v nejhorsim si budes muset napsat plugin (nebo ho
najit)
Da se predpokladat, ze vsechny univerzalni snmp agenti nebudou ovladat
lokalni a system depend zalezitosti, jako je treba cteni dat na SMb

Ale jinak net-snmp pouzivam jako univerzalniho agenta uz mnoho a mnoho let.