MRTG - grafování teplot, parametrů disků apod.

Ondrej Pesta ondrej.pesta at idc.cz
Wed Dec 3 10:56:18 CET 2008

Zdravim. My pouzivame ve firme /usr/ports/sysutils/munin-main. Ma to
sice i klientskou cast /usr/ports/sysutils/munin-node, ale umi to brat
hodnoty i ze SNMP.
Pouziva to "pluginy" na mereni jednotlivych velicin, coz jsou jednoduchy
skripty, ktery si clovek muze pro svoje potreby dovytvorit.

S pozdravem

Ondrej Pesta