Intel PRO/1000 PT Dual Port Server Adapter EXPI9402PT PCX

Ciernik Tomas tomas at ciernik.sk
Mon Dec 1 16:22:47 CET 2008

Jiri Veselsky  wrote / napísal(a):
> Nazdar.
> Asi to neni to co chces slyset, ale v me konfiguraci:

Preco by som nechcel, som vdacny za kazdy nazor :)

> FreeBSD 6.2R amd64
> Intel PRO/1000 PT Quad Port LP Server Adapter (EXPI9404PTL)
>
> tato karta jede uz skoro 2 roky bez sebemensiho zavahani.

Obidve maju ten isty controller (82571GB), akurat ta tvoja ich ma 2, tam
nepredpokladam ziaden problem.

No a kedze bezala uz na 6.2, tak snad ju zo 6.3 nevyhodili ...
Co sa tyka amd64 vs i386, mam taku skusenost ze veci fungujuce na 64-bit
su rozchodene aj na 32. Ak mate niekto opacnu, opravte ma.

> Teda pro rypaly... pokud karta nejakym zpusobem zavahala, tak se to ke
> me nedostalo.

Verim tomu, ze bude sluzit lepsie ako realtek, ktory tam je teraz, islo
mi hlavne o to, ci ju tam rozchodim (predsa len, kupit kartu za 5 litrov
a potom zistit ze je zbytocna je luxus :) no a ci prave tato nie je z
kategorie nepodarenych.