Intel PRO/1000 PT Dual Port Server Adapter EXPI9402PT PCX

Jiri Veselsky veselsky at pcneos.cz
Mon Dec 1 16:01:58 CET 2008

> Zdravim,
>
> mate niekto rozbehnutu sietovku v subjekte na freebsd 6.3 i386?
>
> Na stranke intelu som nasiel pre nu driver
> (http://downloadcenter.intel.com/filter_results.aspx?strTypes=all&ProductID=2248&OSFullName=FreeBSD*&lang=eng&strOSs=52&submit=Go!),
> ale rad by som sa opytal, ci ju nerozbehnem aj driverom ktory je
> sucastou OS.
>
> No a dalsia vec, ktora by ma zaujimala je jej spravanie v prevadzke
> (vypadky a pod.).
>
> Dakujem,
>

> Tomas.

Nazdar.
Asi to neni to co chces slyset, ale v me konfiguraci:

FreeBSD 6.2R amd64
Intel PRO/1000 PT Quad Port LP Server Adapter (EXPI9404PTL)

tato karta jede uz skoro 2 roky bez sebemensiho zavahani.
Teda pro rypaly... pokud karta nejakym zpusobem zavahala, tak se to ke me
nedostalo.
Jedine co nevim, jestli jsem pro ni nahraval ovladace nebo ne, uz je to
nejaky patek.
V dmesg je tato informace:

em0: <Intel (R) PRO/1000 Network Connection Version - 6.2.9>

a to same pro vsechny em0-4 (mam tam jeste jednu interni 1 portovou
Intelku)

Jirka