OT: úsporné PC pro FBSD

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sun Nov 30 13:15:06 CET 2008

Martin Drtina napsal(a):

> Ano, tohle je taky presne to, co hledam. Info o znamych problemech ruznych
> desek, kterych se mam pro hledani pouzitelne s FBSD vyvarovat. Je fakt, ze
> zadna sestava, kterou jsem pro FBSD pripravoval, si s integrovanou LANkou
> rady nevedela. :(

Zajimave, ja zatim nikdy nemel problem s zadnou integrovanou LANkou na
zadne desce pod FreeBSD. Je ovsem pravda, ze, pokud to slo, dival jsem
se celkem yvhradne po deskach Intel. Experimenty s ruznym vicemene
obskurnim Windowsoidnim HW mne uz presly. A co se tyka konkretne znacky
ASUS, tak s touhle mam za poslednich cca 5 let jen ty nejhorsi zkusenosti.

> V davne recenzi Sveta hardware vysla jako "nejuspornejsi".
> (http://www.svethardware.cz/art_doc-D59947C94857DEA9C12572EC0034AAB6.html),
> ale vzhledem k tomu, co a jak se srovnavalo, to nevyzniva zrovna
> presvedcive.

Never recenzim v casopisech. Nezridka jsou psany (...jak to rict a
neurazit...) zaujate.

Zbynek