RE: OT: úsporné PC pro FBSD

Jaroslav Juha freebsd at server.juhacr.net
Sat Nov 29 21:56:52 CET 2008

Martin Drtina wrote:
>Ta VIA Epia se mi zda nedostacujici; jasne, ze by to melo mit odber
proudu co nejmensi, ale zas to nechci dovest do extremu, ze kvuli par
wattum budu na odezvu cekat vecnost.

Jen hodne neurcite (protoze ted na miste nevim presne podrobnosti) bych
chtel podotknout, ze mi tento tyden prosla pod rukama deska GIGABYTE
EP35-DS3L, ktera se dle krabice a ruznych samolepek chlupila nejakym
super specialnim power managementem. Nezkousel jsem a nijak blize
nepatral, tudiz nevim, tak jen tak pro inspiraci...

Jarda