OT: úsporné PC pro FBSD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Nov 29 21:53:39 CET 2008

Martin Drtina wrote:
> Ta VIA Epia se mi zda nedostacujici; jasne, ze by to melo mit odber proudu
> co nejmensi, ale zas to nechci dovest do extremu, ze kvuli par wattum budu
> na odezvu cekat vecnost.

No, a o kolika wattech, nebo jeste lepe - o jake castce rocne uspor
myslis, ze tu mluvis (akademicka otazka, to uz sem opravdu nepatri).

Kazdopadne, nakonec to stejne bude (evidentne) boj mezi tebou a tebou.
Jednak chces vysokej vykon na interaktivni praci, jednak chces malej
odber. Tak se budes muset rozhodnout, kdo z vas je silnejsi. Ale to uz
jsme ti psali.

> Trochu jsem pátral, jaká deska by mi mohla vyhovovat, byla v idle stavu co
> nejúspornější, ale zas to nebyl úplný trilobit. Sympatická je mi ASUS
> M2A-MVP.

Pokud ja vim, tak nejmene 6.3-R/amd64 i 7.0-R/amd64 mely problemy s
vestavenou sitovkou. A s BIOSem starsim 0901 to nebootovalo vubec.

Jinak mi ale tahle deska pripada naprosto normalni - kdybych znal jen
tenhle vyber a necetl tu debatu pred tim, tak by me vubec nenapadlo, ze
stavis uspornej pocitac.