OT: úsporné PC pro FBSD

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Sat Nov 29 21:47:34 CET 2008

Martin Drtina wrote:

> - od toho FBSD se tedy ceka, ze bude a priori file- a (zaloznim) web-
> serverem se slusnou kapacitou (1TB)
>
> Ta VIA Epia se mi zda nedostacujici; jasne, ze by to melo mit odber proudu

No, se zdanim se neda polemizovat. Pokud chces nejaka cisla, musis rici jaka. File server
pro malou sit, to je opravdu nuda a vykon procesoru to nepotrebuje. To vetsinou limituje disk, sbernice.
Me to po GE podava lokalne data dost rychle, smerem ven me limituji stejne ty 4mbps na odchodu.

> co nejmensi, ale zas to nechci dovest do extremu, ze kvuli par wattum budu
> na odezvu cekat vecnost.

No, toho bych se nebal. Spis se bojim, ze nevim, co je to vecnost. Podle mojich zkusenosti je to 40 let.

> Trochu jsem pátral, jaká deska by mi mohla vyhovovat, byla v idle stavu co

Otazka zni, kdy to bude v idle stavu? Ono, kdyz to ma delat lecos to v tom stavu bude
spise vyjmecne.

Ale jak jsem psal na zacatku. Je treba si ujasnit, co to bude delat (pro kolik pocitacu).
To jsi neprozradil, takze neni moc na cem stavet a doporuceni jsou de facto vestenim z kristalove
koule.

Jirka