reinstalace bez vypadku (mirror)

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Fri Nov 7 18:03:23 CET 2008

> moznost vratit se k verzi na disku1.
>
> Je to realne a neco podobneho jsem nedavno delal.

Dik za navod, ale je to preci jen uz trochu moc. Chci minimalizovar mozne
riziko, takze si ten disk radeji necham privezt a nainstaluju si to pekne v
klidu vcetne otestovani. Pak ho tam zase někdo prilezitostne doveze. Takle
by tam na to cekali a to by nebylo dobre. :-) Ještě jsem se chtel zeptat,
ten puvodni mirror mam před vyjmutim disku zrusit nebo ho tam klidne muzu
nechat a jen si vyndat disk? Byl bych radeji pro druhé reseni, pokud v tom
není nejaky hacek. Fstab edituju dalkove opravdu nerad. :-) Stejne tak az
budu mit druhy disk u sebe, muzu na nem rovnou vytvorit gmirror (poeditovat
fstab) a pak uz jen po navratu pomoci "insert" pridat ten druhy disk? Pokud
si necham dovezt ad4 (druhy je ad6), mělo by to znej pak rovnou nabootit.
Diky.

Milan

database 3592 (20081106) __________

http://www.eset.com