bash-uvozovani promenne

Pavel Vlk pavel at vol.cz
Mon Oct 13 15:50:42 CEST 2008

Hi !

On Mon, 13 Oct 2008, Jaroslav Votruba wrote:

> jo ted uz to funguje tak jak jsem si predstavoval

A co se zmenilo predtim ?

> to jsem delal, ale problem byl v tom  echo "${promena}" , ze mi zde schazeli
> uvozovky

Nejsou v zasade potreba. Myslim, ze to bylo videt v tom mem prikladu.

> bash jsem zvolil proto, ze ma nejvetsi podporu mezi uzivateli

Nenapadlo mne, ze si to budou spoustet uzivatele ze sveho shellu. Mysli na
to, ze crontab pouziva /bin/sh . ;-)

> to byl ale jen zacatek
> delam zalohovaci script na zalohovani win stanic. Script mi nyni pracuje jak
> ma, ale chtel bych jej upravit tak, ze bych dal do prvniho pole jmena, do
> druheho pole hesla, do tretiho pole cesty. Pak bych ten muj puvodni script po
> drobne uprave  nechal asi pomoci while prorotovat se vsemi poli. Ale netusim,
> jak se do toho pustit. Nikdy jsem neprogramoval, krome jednoduchych
> scriptiku.
> mate nejaky napad?

Jmena, hesla, cesty... ... to bude velmi mocny a nebezpecny script... ;-)

1. Nevim... ... abych se neopakoval...
http://www.google.cz/search?hl=en&q=shell+programovani&btnG=Google+Search&aq=f&oq=
http://www-hep2.fzu.cz/computing/informace/subsection3_4_4.html

2. Jestli fakt hodne spechas...

cat targets.file | while read LINE; do set -A MARK `echo $LINE`;
affect_them_all.sh $MARK[1] $MARK[2] $MARK[3]; done
# bud budes pracovat primo v tom scriptu s hodnotami pole MARK
# a nebo info o obetech predas jako parametry

... ale nesmis obetem rici, ze jsem Te navedl...

Ciao Pavel