bash-uvozovani promenne

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Mon Oct 13 14:41:38 CEST 2008

> 1. Jednak mam pocit, ze Ti to funguje. Pokud tedy nechces neco jineho,
> nez timestamp na konci predmetu. Pokud se ta promenna nema
> interpretovat, pouzij jednoduche uvozovky AKA 'single quota'.

jo ted uz to funguje tak jak jsem si predstavoval

> 2. Muzes si to zkusit kdykoli sam zkusit. ;-)
to jsem delal, ale problem byl v tom  echo "${promena}" , ze mi zde
schazeli uvozovky

> 3. Pomysli na to, jak vec budes spoustet ( cron ? ) a zda je bash ten
> pravy nastroj, kde to mas psat a zkouset. ;-)

bash jsem zvolil proto, ze ma nejvetsi podporu mezi uzivateli

> 4. A hlavne...
>
> http://www.google.cz/search?hl=en&q=bash+promenne&btnG=Google+Search&aq=f&oq=
>

> Treba :
> http://docs.linux.cz/programming/interpreted/bashdoc-1.4/bashs3.html
samozrejme ze jsem predtim googli, nez jsem sem napsal, ale zrovna ten
druhej link jsem prehlid.

to byl ale jen zacatek
delam zalohovaci script na zalohovani win stanic. Script mi nyni pracuje
jak ma, ale chtel bych jej upravit tak, ze bych dal do prvniho pole
jmena, do druheho pole hesla, do tretiho pole cesty. Pak bych ten muj
puvodni script po drobne uprave  nechal asi pomoci while prorotovat se
vsemi poli. Ale netusim, jak se do toho pustit. Nikdy jsem
neprogramoval, krome jednoduchych scriptiku.
mate nejaky napad?