bash-uvozovani promenne

Pavel Vlk pavel at vol.cz
Mon Oct 13 14:01:22 CEST 2008

On Mon, 13 Oct 2008, Jaroslav Votruba wrote:

> prosim o radu v nasledujici veci
> mam promenne
>
> datum=`date "+%Y-%m-%d" `
> predmet="Zaloha souboru z Windows stanic z ${datum}"
>

> a zatim jen vypis
> echo ${predmet}
>
> jak mam $predmet yauvoyovkovat, aby se mi spravne zobrazila promenna
> ${datum}?
>

> necha se to obejit
> predmet=`echo Zaloha souboru z Windows stanic z ${datum}`
>
> ale projde mi to lamacky

Hi !

Nevim, zda se ptas na to, nac se ptas. ;-)

1. Jednak mam pocit, ze Ti to funguje. Pokud tedy nechces neco jineho, nez
timestamp na konci predmetu. Pokud se ta promenna nema interpretovat,
pouzij jednoduche uvozovky AKA 'single quota'.

2. Muzes si to zkusit kdykoli sam zkusit. ;-)

3. Pomysli na to, jak vec budes spoustet ( cron ? ) a zda je bash ten
pravy nastroj, kde to mas psat a zkouset. ;-)

4. A hlavne...

http://www.google.cz/search?hl=en&q=bash+promenne&btnG=Google+Search&aq=f&oq=

Treba : http://docs.linux.cz/programming/interpreted/bashdoc-1.4/bashs3.html

Ciao Pavel