bash-uvozovani promenne

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Tue Oct 14 08:04:45 CEST 2008

> Nenapadlo mne, ze si to budou spoustet uzivatele ze sveho shellu.
> Mysli na to, ze crontab pouziva /bin/sh . ;-)

mezi uzivateli na internetu. Pri problemech je vetsinou schopen nekdo
poradit. Ze stejneho duvodu vetsina lidi pouziva Widle a ne linux.

> Jmena, hesla, cesty... ... to bude velmi mocny a nebezpecny script... ;-)
ani ne, pokud se na Win stanicich zalozi uzivatel pro backup s pravy jen
pro sdileny (zalohovany) adresar. Nedovedu si predstavit, jak bych
zalohohoval vzdalene stanice bez toho, ze bych nekam ty jmena a hesla napsal

> cat targets.file | while read LINE; do set -A MARK `echo $LINE`;
> affect_them_all.sh $MARK[1] $MARK[2] $MARK[3]; done
> # bud budes pracovat primo v tom scriptu s hodnotami pole MARK
> # a nebo info o obetech predas jako parametry

to mi mozek moc nebere. Byl bys ochotny mi s tim pomoci? Pokud ano, tak
asi spis mimo tuto diskusi