PPP na DSL lince

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Oct 8 13:10:54 CEST 2008

Zdravim,
mam DSL modem nastaveny jako bridge a potrebuju pres PPP uskutecnit
spojeni. Chvilku jsem googli, zkousel jsem a funguje mi to. Nicmene
testuji to na DSL VOLNY. U zakaznika, kde to mam nasadit je ale o2. Nize
uvedena konfigurace mi u poskytovatele volny jede v pohode. Ale kdyz
jsem ladil poprve u o2 (tam jsem zacinal), mel jsem rekl bych,
konfiguraci stejnou a nejelo mi to. DSL od o2 tu nemam, nemate nekdo
takovou vec rozbehanou pro o2? Ladit u zakaznika moc nemuzu.
Diky

/etc/ppp/ppp.conf:
default:
	set log Phase tun command