kontrola RDNS

Radomír Tománek rtomanek at epark.cz
Tue Jul 22 10:14:13 CEST 2008

Díky za odpovědi. Pravda, to RFC 1912 jsem ještě přesně nečetl, ale obávám
se, jestli to správně chápu, tak relay na jiný server taky nepomůže. Pokud
se opravdu kontroluje rDNS toho prvotního klienta což je vlastně uživatelovo
PC, tak prostě v té hlavičce bude jako prvn právě název a privátní IP toho
Pcčka. A já nejsem schopen zajistit rDNS pro všechny Pcčka v síti, ikdyž je
ta síť maličká.

Rat