kontrola RDNS

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Tue Jul 22 10:20:00 CEST 2008

On 2008-07-22 10:14 +0200, Radomír Tománek wrote:
> Díky za odpovědi. Pravda, to RFC 1912 jsem ještě přesně nečetl, ale obávám
> se, jestli to správně chápu, tak relay na jiný server taky nepomůže. Pokud
> se opravdu kontroluje rDNS toho prvotního klienta což je vlastně uživatelovo
> PC, tak prostě v té hlavičce bude jako prvn právě název a privátní IP toho
> Pcčka. A já nejsem schopen zajistit rDNS pro všechny Pcčka v síti, ikdyž je
> ta síť maličká.

Tak tu doslo k nepochopeniu. Dan pisal "Pravdepodobnejsi je ale, ze se
jedna o IP toho SMTP klienta, ktery inicioval tu konkretni session
(ktera skoncila chybou)", a tym sa mysli nie prvotny klient ale posledny
klient... teda z tvojeho pohladu tvoj mail server, ktory odosiela postu
a dostava hlasku s chybnym rDNS.

Kontrolovat rDNS u prvotneho klienta nedava zmysel.

Marian