kontrola RDNS

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Tue Jul 22 09:31:25 CEST 2008

On 2008-07-22 09:17 +0200, Radomír Tománek wrote:

> Toho jsem se právě obával, protože si dost dobře nedovedu představit, že
> dokážu zařídit, aby název lokálního počítače byl stálý a byl zaveden v
> DNS...:o(

Mozes postu relayovat cez nejaky server, u ktoreho to zariadit dokazes.

> Proč se vzdycky musí objevit nějaký debil, který komplikuje lidem
> život...?

IMHO je tato kontrola OK, viz. citovane RFC 1912 v inom maily. Tuto
kontrolu som zaviedol po dvojmesacnom testovani aj na nasom mail serveri
a znizilo to mnozstvo prijateho spamu na polovicu s velmi malym poctom
false positives (2 servery za 2 mesiace).

Marian