kontrola RDNS

Radomír Tománek rtomanek at epark.cz
Tue Jul 22 09:17:51 CEST 2008

> Tezko rict, jak ma neznamy server implementovany nejaky filtr.
> Dotazovana informace (tedy o jake IP je rec) obvykle byva soucasti toho
> chyboveho hlaseni. Pravdepodobnejsi je ale, ze se jedna i IP toho SMTP
> klienta, ktery inicioval tu konkretni session (ktera skoncila chybou).

Toho jsem se právě obával, protože si dost dobře nedovedu představit, že
dokážu zařídit, aby název lokálního počítače byl stálý a byl zaveden v
DNS...:o( Proč se vzdycky musí objevit nějaký debil, který komplikuje lidem
život...?
Chybová hláška samozřejmě neobsahuje žádnou informaci o tom u koho/čeho mu
chybí PTR. Je tam pouze odkaz na nějaký anglicky píšící server, který
vysvětluje, co je to PTR záznam.

RaT