Vlastne patche pre porty a update stromu portov (Bolo: problem s SSL z base a z portu)

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jul 2 22:12:25 CEST 2008

Jozef Babjak wrote:
> 4.5 Pomenovanie v tvare patch-*-relativna_cesta_meno.pripona je asi
> tiez volitenle, ale zda sa byt zauzivanou a odovodnenou konvenciou

	Snadno se pozna pro jaky soubor to je patch. Nekdy ale je duvod se od
konvence odchylit - patche se aplikuji v abecednim poradi a muze se
stat, ze potrebujes svuj patch aplikovat vzhledem k "systemovym" patchum
v konkretnim poradi. O cemz nakonec bude rec jeste nize.

>   ^-- Tu som zistil, ze aplikacia patchu pri 'make patch' ma ako
> vedlajsi efekt to, ze sa vytvori subor 'subor.c.orig'. Bug? Ficura?
> Side-effect?

	Vlastnost programu "patch".

> Nemoze to niekedy sposobit problem pri
> buildovani/instalacii, ze patchovanie vytvori "subor navyse"? Pri
> zdrojakoch asi nie, ale co pri nejakej dokumentacii, ktora sa mozno
> spracovava sposobom "zober vsetky subory z tohto adresara a presun ich
> do ${PREFIX}/share/examples/<app> by to mohlo vadit. Ok, pri
> dokumentacii asi nie, ale nieco, kde by to vadilo, by sa asi dalo
> vymysliet.

	Tak to budeme resit az to vymyslis ;-)

>   ^-- Toto mi nie je jasne: vysoke znamena, aby sa moj patch aplikoval
> pred "oficialnymi" patchmi?

	Ano.

> Budu "oficialne" patche potom fungovat,
> ked bude obsah suboru uz predtym modifikovany mojim patchom?

	Pokud nebudete oba hrabat do stejneho mista (nebo do mista, ktere se
jinemu prilsi blizi) tak ano. Program "patch" se dokaze vyporadat s tim,
ze "menene" misto je v originalnim souboru ve skutecnosti nekde trochu
jinde, nez je uvedeno. Nedokaze se vyporadat s tim, pokud menene misto
nebo jeho bezprostredni okoli vypada jinak nez ceka.

> naopak: ak by som sa rozhodol najskor aplikovat "oficialne" patche az
> potom svoj

	Pak potrebujes patchu dat dostatecne "nizke" jmeno.

	Ja bych patrne volil patch-~DAN-* - ale zatim jsem to nikdy
nepotreboval. Se systemovymi patchi se zatim neutkavam ...