OT: roudcube webmail

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Jun 3 16:26:20 CEST 2008

Milan Cizek wrote:
> Ahoj,
> uz od vcera se trapim s roundcube a nemuzu najit reseni. Vytvoril jsem novy
> mailbox, po prihlaseni do nej, se mi v maildiru zalozil fyzicky adresar pro
> novou/koncepty a odeslanou postu. Nicmene za zadnou cenu se mi nedari
> rozchodit odstranovani posty. Pri pokusu o odstraneni zpravy dostanu hlasku,
> ze zpravu nebylo mozne presunout. Adresar .Trash se nevytvori. Zajimave je,
> ze se starsimi mailboxy zadny podobny problem nemam.
>
> Zkousel jsem maildirmake, rucni vytvoreni, ruzna nastaveni prav. Ale pravy
> [...]

...no hlavne aby se nam tu ty OT dotazy nejak nerozmohly :)

Roundcube pouzivam v nejake starsi verzi a v konfiguracnim souboru mam toto:
$rcmail_config['trash_mbox'] = 'Trash';
$rcmail_config['default_imap_folders'] = array('INBOX', 'Drafts',
'Sent', 'Junk', 'Trash');
// protect the default folders from renames, deletes, and subscription
changes
$rcmail_config['protect_default_folders'] = TRUE;

Pokud se ma tedy pro kazdeho uzivatele vytvorit slozka pro spam (Junk),
pak staci ji pridat do "default_imap_folders" a nasledne pak
"protect_default_folders" muze zajistit, ze tuto slozku uzivatel
nesmaze, ani neprejmenuje. Pro ikonku by to uz asi chtelo upravit template.

S Trashem moc asi neporadim, me to zkratka funguje.

Mirek