OT: roudcube webmail

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Tue Jun 3 15:08:20 CEST 2008

Ahoj,
uz od vcera se trapim s roundcube a nemuzu najit reseni. Vytvoril jsem novy
mailbox, po prihlaseni do nej, se mi v maildiru zalozil fyzicky adresar pro
novou/koncepty a odeslanou postu. Nicmene za zadnou cenu se mi nedari
rozchodit odstranovani posty. Pri pokusu o odstraneni zpravy dostanu hlasku,
ze zpravu nebylo mozne presunout. Adresar .Trash se nevytvori. Zajimave je,
ze se starsimi mailboxy zadny podobny problem nemam.

Zkousel jsem maildirmake, rucni vytvoreni, ruzna nastaveni prav. Ale pravy
to myslim nebude (ostatni adresare se vytvorili bez problemu).
Jeste bych se pripadne zeptal, jestli nekdo nevi, jak vytvorit ve webovem
rozhrani novou "slozku" tak, aby ji nemohl uzivatel vymazat, popr. ji
priradit custom ikonu. Chtel bych si vytvorit boxik na spamy, ale to se mi
take zaboha nedari. :( Dik za kazdou radu.

Milan