OT: roudcube webmail

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Tue Jun 3 17:29:56 CEST 2008

Ahoj,

> Roundcube pouzivam v nejake starsi verzi a v konfiguracnim
> souboru mam toto:

nastavene to mam stejne jako ty (default). Nicmene uz mi to funguje. Vubec
me netrklo, ze Junk je slozka pro spam - tim se vyresil muj druhy dotaz,
protoze to roundcube tedy umi sam o sobe (slozka nevyzadana posta = junk), i
s ikonkou.

Uz mi to funguje. Nakopiroval jsem adresarovou strukturu (/new /tmp /cur) do
.Junk a .Trash. Ale hlavne jsem doplnil radky INBOX.Junk a INBOX.Trash do
courierimapsubscribed. Skvele. :-) Jen nevim, proc se to neudelalo
automaticky. Diky.

Milan