virtualni file system

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri May 30 13:13:16 CEST 2008

>  ale zalezi hlavne na tom, jake jsou presne pozadavky,
> ktere ma takovyhle system spojovani disku splnit.
>
> Mirek

jde mi jen o to, aby bylo co nejjednodusi . Bude to druhý zálohovaci
server ve kterej budu mit 6x 1TB SATA disky. Bude to jen taková hot
záloha, bez komprese. Protoze se vse zalohuje na pasku(dlouho trva nez
se na ni soubor najde), pak jeste na jednom fille serveru(tam je to
zatarovany) a tohle by melo slouzit jako takova pojistka. Sit je na Gb,
takze data tim proleti jak prujem.
To reseni se mi libilo, ze bych nemusel hlidat misto pro zalohy z
jednotlivich serveru, ale dynamicky by se to rozdelovalo po discich.
Pokud by nahodou nejakej disk umrel a ja na nem prisel o data, tak to
nejni zadna tragedie, protoze data jsou jeste zalohovany na tu pasku a
na tar.
J.V.