virtualni file system

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu May 29 14:18:44 CEST 2008

Jaroslav Votruba wrote:
> neexistuje neco podobneho i pro BSD?
> http://www.root.cz/clanky/spojte-nekolik-souborovych-systemu-s-mhddfs/
>
> docela by se mi to libilo pro jednoduchost a usetrili by se prachy za
> radic na strojich kde ty data nemusi byt nutne v raidu, ale potrebuji
> velkou kapacitu.

Primo tohle ve FreeBSD neni, nicmene je to modul pro FUSE, tak by se to
tam mozna dalo zprovoznit. (ale ja s FUSE nemam zkusenosti).
Na druhou stranu lze pouzivat ZFS, gconcat, gvirstor, coz funguje na
jinem principu, ale zalezi hlavne na tom, jake jsou presne pozadavky,
ktere ma takovyhle system spojovani disku splnit.

Mirek